...

פרופ' רינת ירושלמי

פרופ' רינת ירושלמי היא מומחית לאונקולוגית השד, מנהלת היחידה לאונקולוגיה של השד במרכז דוידוף לטיפול ולמחקר למחלות הסרטן, בית חולים בלינסון במרכז הרפואי רבין. את לימודי הרפואה השלימה בבית הספר לרפואה בטכניון, חיפה. את התמחותה עשתה במכון האונקולוגי, בקמפוס בלינסון במרכז הרפואי רבין ולאחר מכן השתלמה שנים אחדות במרכז הסרטן בוונקובר, בבריטיש קולומביה שבקנדה.
פרופ' ירושלמי היא מרצה בכיר קליני, בחוג לאונקולוגיה באוניברסיטת תל אביב, בפקולטה לרפואה. נוסף על כך היא חברה באיגודים וארגונים מקצועיים בארץ ובעולם: באיגוד האמריקאי לאונקולוגיה, באיגוד האמריקאי לחקר סרטן, באיגוד הישראלי לאונקולוגיה ורדיותרפיה ובחברה הישראלית למחלות שד.
ההתמחות של פרופ' ירושלמי היא בתחום רפואת סרטן השד, כולל אבחון, קביעת פרוטוקולים ומעקב אחר מטופלות. נוסף על כך היא חוקרת בכירה ועוסקת במחקר מגוון בתחום כגון:

  • סוגי סרטן שד נדירים – הקשורים לתורשה, אורח חיים ועוד, לשם זיהוי מוקדם והטבת הטיפול המוצע.
  • סמנים פרוגנוסטיים ופרדיקטיביים בסרטן שד – שיכולים לסייע באבחון ובטיפול במחלה.
  • תאי סרטן שד בדם – גילוי קיומם של תאי סרטן שד בדם לשם שיפור הגילוי והאבחון.
  • מחקרים קליניים הנערכים במרכז דווידוף, ביחידה לאונקולוגיה של השד, ברמת מעורבות של כלל השלבים במחקר.

פרופ' רינת ירושלמי היא אונקולוגית בכירה ומובילה בתחום טיפול ומחקר בסרטן השד ומאחוריה שנים של ניסיון במחקר, אבחון והתאמת פרוטוקולים של טיפול ללוקות בסרטן השד מכל הסוגים, כולל מעקב וליווי המטופלת לאורך כל שלבי האבחון והטיפול.

 

פרופסור רינת ירושלמי טלפון: קליק לשיחה

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.