שרוול קיבה

כיום מוצעות בפני אנשים הסובלים מעודף משקל משמעותי אופציות ניתוחיות מצוינות לשפר את מצבם. בניתוח שרוול קיבה אפשר להצר את נפח הקיבה ובכך להוריד את רמת התיאבון, במקביל לטיפול בבעיות בריאות נוספות. אם בעבר היה מדובר בניתוחי בטן פתוחים, הרי שהיום אפשר לבצע ניתוח שרוול קיבה בדרך לפרוסקופית, שבה המנותח מתאושש מהר יחסית ורמת הסיכונים יורדת.

מהו שרוול קיבה

שרוול קיבה זהו ניתוח שמוצע לאנשים בעלי עודף משקל, המתאימים לקריטריונים של סוג ניתוח בריאטרי זה, החל מ%d7%a9%d7%a8%d7%95%d7%95%d7%9c-%d7%a7%d7%99%d7%91%d7%94-BMI ברמה של 35 ומעלה. זוהי אופציה טובה, במקביל לשיטות טיפול נוספות כהצרת קיבה באמצעות טבעת או מעקף קיבה. בניתוח שרוול קיבה מקטינים את נפח הקיבה לכ-50 סמ"ק, וכל זאת ללא טבעת. היתרון בסוג ניתוח זה הוא שלא משנה את תפקוד שאר המרכיבים במערכת העיכול כמו במעקף קיבה. ביצוע הניתוח בשיטה לפרוסקופית מאפשר דיוק, זמן החלמה מהיר ותוצאות טובות לאורך זמן.

ניתוח של שרוול קיבה

במהלך הניתוח, שמתבצע בהרדמה מלאה, יוצר המנתח קיבה חדשה באמצעות הסרת יותר מחצי מהקיבה. לאחר מכן הוא יוצר קיבה חדשה המהווה בפועל צינור המשך לוושט. מומלץ לבצע את הניתוח בשיטה לפרוסקופית, המונעת פתיחת בטן. היתרונות של ניתוח שרוול קיבה הם:

  • לא פוגע בשאר החלקים במערכת העיכול ולכן נמנעת תופעה של תת ספיגה במעי, דלף, כיבים או תופעות אחרות.
  • בעקבות הפרוצדורה חווה האדם ירידה בהורמון הרעב, שהמקור שלו באופן טבעי בקיבה עצמה.
  • נפח הקיבה מוגבל וכך האדם לא יכול לאכול כמות גדולה של מזון.

יתרונות אלה ואחרים מציבים את האפשרות של שרוול קיבה כאופציה טובה לאנשים הסובלים מהשמנת יתר ומקנה להם סיכוי לרדת במשקל בצורה מדודה ואחראית. אם בעבר היה נדרש המשך לניתוח זה, כגון מעקף קיבה, הרי שכיום לאור התוצאות הטובות של ניתוח שרוול קיבה לפעמים נמנע הצורך לבצע מעקף קיבה והאדם מגיע לתוצאות טובות בזכות שרוול קיבה בלבד.
מרפאת סרג'יקר מציעה אפשרות לביצוע ניתוח שרוול קיבה בשיטה לפרוסקופית, על ידי מיטב הרופאים, לצד ציוד מתקדם ויחס אישי. אנא השאירו פרטים דרך טופס יצירת הקשר באתר או טלפונית ונשמח לספר לכם על האופציות העומדות בפניכם לביצוע שרוול קיבה.