...

ניתוח סרטן השד

סרטן שד יכול להתגלות בשלבים ראשונים שלו תודות למישוש ידני או גילוי אקראי במהלך בדיקת ממוגרפיה. יש לדעת כי קיימים כמה סוגים של סרטן השד, חלקם אף תורשתיים. לכן בכל מקרה ובו מישהו מנשות המשפחה לקתה בסרטן השד, יש לבדוק הימצאותם של גנים אלה ולהתייעץ עם הרופא על המעקב הנחוץ לכך. על כל אישה מגיל 25 לבקר אצל כירורג שד באופן סדיר במסגרת קופת החולים שלה ולקבל הדרכה על המעקב המתאים עבורה. במידה והתגלה גידול, יש אפשרות להסירו במסגרת ניתוח סרטן השד במרפאת סרג'יקייר. 

מתי יש לבצע ניתוח סרטן השד

ניתוח סרטן השד
ניתוח סרטן השד פרטים

ניתוח סרטן השד נקבע לאשה שהתגלה אצלה גידול בשדיים. הגידול יכול להתגלות הן בבדיקת ממוגרפיה שגרתית אך גם לאחר גילוי של גוש שלאחריו נשלחת האישה לממוגרפיה. במידה ויש חשד לסרטן שד, נלקחת מהאישה ביופסיה כדי לקבוע את סוג הסרטן ודרגת אלימותו. לפי זה נקבע פרוטוקול הטיפול לכל אישה ואישה אישית. פרוטוקול זה קובע אם תעבור ראשית את הניתוח או קודם כל טיפול כימותרפי להקטנתו. על כל אישה להקפיד על בדיקות תקופתיות כדי לגלות את הסרטן בזמן.

ניתוח סרטן השד

ניתוח סרטן השד מתבצע לפי פרוטוקול הטיפול שנקבע לכל אחת ואחת. במידה והתגלה כי התפתח אצל האישה סרטן השד, נקבעים עבורה הטיפולים הבאים:

  • ניתוח – ניתוח מיועד להוציא את הגידול. במידה והסרטן התגלה בשלב מוקדם, יילקחו במהלך הניתוח דגימות מבלוטות הלימפה מתחת לבית השחי כדי לקבוע אם התפשט אל מעבר לשד. במידה וכן גם יסירו במהלך ניתוח סרטן השד את בלוטות הלימפה הנגועות. במידה ולא, יתמקד הניתוח רק בגידול המקורי.
  • טיפול כימותרפי – הטיפול נקבע לפי סוג הסרטן, דרגת אלימותו והשלב שבו התגלה. לרוב נקבעת לאישה סדרת טיפולים כימותרפים שאותה היא עוברת במרכזים ייעודיים לכך בבית החולים. סוג הטיפול שתקבל תלוי בסוג הסרטן שבו לקתה.
  • הקרנות – לרוב מוסיפים גם סדרת הקרנות לאיזור שבו התגלה הגידול, כי לוודא חיסול של התאים הממאירים בו.
  • תרופות – לפני קביעת הפרוטוקול הניתוח, נבדקים תאים מהגידול שנלקחו בביופסיה. לפי סוג התאים נקבע אם האשה יכול לקבל תרופות למשך תקופה מסוימת שימנעו את התפשטות הגידול בעתיד.

אנו במרפאת סרג'יקייר מבצעים ניתוח סרטן השד לפי פרוטוקול הטיפול שנקבע לכל אישה. אנו עובדים עם הכירורגים הטובים ביותר ומספקים מידע מקיף על שלבי הניתוח וההחלמה ממנו. נשמח לקבוע עבורכן פגישת ייעוץ כדי לדון באפשרויות העומדות לפניכן. אנו התקשרו התקשרו אלינו או השאירו פרטים באתר, נציג מטעם מרפאת סרג'יקייר יחזור אליכן עם מידע מקצועי נוסף.

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.