...

סרטן המעי הגס שלב 3

סרטן המעי הגס הוא אחד מסוגי הסרטן הנפוצים בארץ ובעולם. הגורמים לו הם כנראה תורשתיים, כמו גם אורח חיים. כמו לכל סרטן אחר, גם ממוין סרטן המעי הגס לפי דרגות ההתפשטות שלו. סרטן המעי הגס שלב 3 הוא שלב שכולל התפשטות של הגידול בתוך המעי עצמו, עוד לפני שהוא מתפרץ אל חלל הבטן או אל איברים סמוכים. הטיפול הוא ניתוח שבו מוציאים את הגידול ואת הרקמות הסמוכות לו, טיפול כימותרפי והקרנות לפי הצורך. היום גם יש כמה תרופות ביולוגיות שנמצאו יעילות ביותר למניעת התפשטות של סרטן המעי הגס ויש לבדוק את התאמתו של המטופל לתרופה. 

מהו סרטן המעי הגס שלב

סרטן המעי הגס שלב 3
סרטן המעי הגס שלב 3 טיפולים

סרטן המעי הגס שלב 3 הוא השלב שבו הגידול פרץ את דופן המעי לכל אורכו. סרטן המעי הגס מתחיל כפוליפים לא ממאירים שאפשר לגלות בעזרת בדיקת קולונוסקופיה. בדיקה זו מצילה חיים ומומלץ לכל אדם לבצע אותה החל מגיל 50, ולאדם עם היסטוריה משפחתית של סרטן המעי הגס אף קודם לכן. הבדיקה סוקרת את חלל המעי הגס ובמהלכה ניתן להוציא פוליפים, אם אלה נמצאו, ולשלוח אותם לבדיקת מעבדה.

במידה ופוליפים אלה לא אותרו בזמן, הם עלולים להפוך לממאירים ומתחיל להתפתח בהם גידול סרטני. הגידול נמדד לפי דרגת ההתפשטות שלו בדופן המעי עצמו לכיוון חלל הבטן, כאשר שלב 1 הוא גידול ממוקד מאוד ואילו שלב 4 הוא שלב שבו הגידול פרץ כבר את דופנות המעי אל איברים אחרים בחלל הבטן. בשלב 3 התקדם הגידול בדופן המעי עצמו החוצה ולכן הטיפול בשלב זה הוא קריטי לפציינט.

טיפול סרטן המעי הגס שלב 3

הטיפול בסרטן המעי הגס כולל שילוב בין כמה שיטות, כאשר הפרוטוקול מותאם לכל פציינט לפי מצב והשלב שבו התגלה הגידול:

  • התערבות כירורגית – במהלך ההתערבות מוציאים את הגידול בשלמותו, כולל רקמות סמוכות.
  • כימותרפיה – לאחר שהפציינט התאושש הוא עובר סדרה של טיפולים כימותרפיים, במטרה להשמיד תאים ממאירים שעלולים היו להישאר בגופו. במידת הצורך משלבים בשלב זה גם הקרנות ממוקדות.
  • טיפול ביולוגי – במידה והחולה מתאים לטיפול, כיום ניתנות כמה תרופות ביולוגיות יעילות המונעות את חזרת הגידול.

מרפאת סרגי'קר מציעה טיפול כירורגי עבור סרטן המעי הגס שלב 3. אנו מציעים יעוץ, טיפול וליווי בעזרת טובי המנתחים, בעלי ניסיון עשיר באונקוכירורגיה. אנא התקשרו אלינו או השאירו פרטים באתר, ונציג מטעם חברת סרג'יקר יחזור אליכם עם כל המידע הנחוץ לכם על יעוץ וטיפול בנושא סרטן המעי הגס וטיפולים נוספים.

 

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.