...

סרטן המעי הגס תסמינים

סרטן המעי הגס תסמינים כוללים מגוון תופעות, החל מכאבי בטן, דרך דימומים ביציאות ועד לירידה במשקל. על כל אחד ללכת להיבדק ברגע שהוא חש שדבר מה אינו כשורה בגופו. משום שסרטן המעי הגס עלול לעבור בתורשה, על כל אחד שהיה במשפחתו סרטן המעי הגס ללכת להיבדק. בדיקת קולונסקופיה מומלצת לכל אדם מעל גיל 50 והיא יכולה לגלות גידולים ממאירים בשלב מאוד התחלתי שלהם. כיום עומדות לרשות המטופלים אופציות כירורגיות מעולות להוצאת הגידול הסרטני ואנו עומדים לרשותכם לייעוץ, ליווי והסבר בנושא תסמיני הסרטן והטיפול בו.

סרטן המעי הגס תסמינים

סרטן המעי הגס תסמינים
סרטן המעי הגס תסמינים וטיפול

סרטן המעי הגס תסמינים נעים סביב קשת של תחושות גופניות, חלקן גלויות יותר וחלקן גלויות פחות:

  • דימומים ביציאות – אחד הסימנים הידועים ביותר של סרטן המעי הגס תסמינים הם דימומים ביציאות. אלה יכולים לנוע בין דימום כהה לבין דימום טרי, משום שהדבר תלוי במיקום הגידול לאורך המעי הגס. בכל מקרה ובו אתם רואים דימומים ביציאה או סביב האסלה, גשו מיד להיבדק, גם אם אתם מרגישים טוב מאוד.
  • חולשה וירידה במשקל – אלה יכולים לנבוע כתוצאה מאנמיה שנוצרת כתוצאה מהדימומים. האנמיה גורמת לחיוורון ולירידה במשקל, כמו גם לחולשה. אם אתם חשים בעייפות בלתי מוסברת ויורדים במשקל ללא תכנון, גשו להתייעץ עם רופא המשפחה שלכם.
  • יציאות בלתי סדירות – אלה יכולות לנוע בין שלשולים לבין עצירות וקושי לתת יציאה. מיקום הגידול עלול לשבש את פעילות המעיים ולכן יש לשים לב ולהיות עירניים לשינויים אלה.
  • כאבי בטן – ככלל בשלבים ראשונים של הסרטן בדרך כלל הוא אינו מורגש, אולם בשלבים מאוחרים יותר ייתכנו כאבי בטן. משום כך חשוב מאוד ללכת ולהיבדק גם אם אין כאבי בטן.

סרטן המעי הגס טיפולים

הרפואה היום מציעה פרוטוקול טיפול יעיל בסרטן המעי הגס. ראשית מבצעים הליך כירורגי כדי להוציא את הגידול ואת הרקמות מסביבו. לאחר מכן מותאם לכל אחד פרוטוקול טיפול של סבב כימותרפי והקרנות, לפי השלב שבו התגלה הסרטן. כיום גם עומדות לרשות המטופלים כמה תרופות ביולוגיות יעילות לטיפול במחלה ולמניעת חזרתה.

אנו במרפאת סרג'יקר מציעים יעוץ, ליווי וטיפול כירורגי בכל הקשור לסרטן המעי הגס. אנו ממליצים בכל מקרה של סרטן המעי הגס תסמינים לגשת ולהיבדק. עם זאת, גם ללא תסמינים על כך אחד מעל גיל 50 לבצע בדיקת קולונוסקופיה לשלילת פוליפים, שמהם עלולים להתפתח גידולים ממאירים. כך גם יש לבצע את הבדיקה בגיל מוקדם יותר אם מישהו מהמשפחה חלה בסרטן המעי הגס. אל תישארו לבד עם ההתלבטות אודות סרטן המעי הגס תסמינים. התקשרו אלינו או צרו קשר דרך האתר ונציגי סרג'יקר יעמדו לצדכם לקביעת פגישת יעוץ.

 

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.