...

ניתוחים בשיטה הרובוטית

ניתוחים בשיטה הרובוטית הם השכלול האחרון והדרמטי בתחום הכירורגיה, שכן הם מאפשרים דיוק רב מצד המנתח, לצד התאוששות מהירה יחסית מצד המטופל. מצלמה משוכללת מאפשרת הגדלה וראייה מקסימלית של האזור המנותח כאשר הרובוט מתרגם את תנועות ידיו של המנתח ומבצע אותם בפועל.

מהם ניתוחים בשיטה הרובוטית

תחום הכירורגיה עבר הרבה שינויים בשנים האחרונות. הכירורגיה הקלאסית כללה פתיחת האזור המנותח באמצעות יצירת חתך, חשיפת האזור וביצוע הניתוח. לאחר מכן נסגר האזור באמצעות תפרים או סיכות. פיתוח הניתוח הלפרוסקופי הצעיד את תחום הכירורגיה לכיוון שבו אפשר לבצע ניתוחים גם ללא חשיפת האזור, באמצעות החדרת מצלמה אופטית וכלי הניתוח דרך חתכים קטנים באזור. ניתוחים בשיטה הרובוטים הם התקדמות נוספת ודרמטית, ובהם רובוט מחזיק הן את המצלמה והן מתרגם את תנועות המנתח שיכול לשבת ליד הרובוט ולא ליד המנותח.
ביצוע ניתוח בשיטה זו מצריך מיומנות רבה, יציבות ודייקנות, נוסף על ציוד משוכלל וחדר ניתוח מודרני שבו ניתן לבצע ניתוח בשיטה הרובוטית.

יתרונות ניתוח בשיטה הרובוטית

  • אופטיקה – הרובוט מצויד במצלמת תלת ממד משוכללת, המאפשרת הגדלה של האזור המנותח עד לפרטי פרטים. כך ניתן לראות רקמות קטנות ולהסירן אם יש צורך בכך ואף כלי דם זעירים באזור המנותח.
  • יציבות – המצלמה מוחזקת על ידי הרובוט ולא על ידי אדם, וכך מושגת יציבות לאורך זמן, גם בניתוחים ממושכים.
  • נוחות – בניגוד לניתוחים רגילים או ניתוחים לפרוסקופיים, שבהם על המנתח להיות רכון על המנותח, הוא
    יכול בניתוח בשיטה הרובוטית לשבת רחוק מהמנותח ולבצע את הניתוח בנוחות ובמיומנות הנדרשים לכך.
  • הפעלת הידיים – בשיטה לפרוסקופית יש מתווך והוא מכשיר הניתוח שיש להפעילו במיומנות כדי לדייק. בשיטה הרובוטית מתרגם הרובוט את תנועות הידיים הטבעיות של המנתח, שיכול לעבוד בגמישות ובמיומנות רבה.

ההחלטה על סוג הניתוח המתאים למטופל נעשית בהתאם למצבו הרפואי והניתוח הנדרש עבורו. כיום אפשר ל%d7%a0%d7%99%d7%aa%d7%95%d7%97-%d7%91%d7%a9%d7%99%d7%98%d7%94-%d7%94%d7%a8%d7%95%d7%91%d7%95%d7%98%d7%99%d7%aaהשתמש בשיטה הרובוטית למגוון ניתוחים, כגון כריתת ערמונית, כריתת כליה, כירורגיה אונקולוגית ועוד.
אם ברצונכם לשמוע פרטים נוספים על ניתוחים בשיטה הרובוטית, אנא השאירו פרטים דרך טופס יצירת הקשר באתר או התקשרו, ונציגי סרג'יקר ישמחו לספר לכם על האפשרויות הכירורגיות העומדות בפניכם.

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.